lördag 11 december 2010

Min vinterskrud är inhandlad - Odd molly pre-spring 2011

Bild lånad från www.country-dreams.se Klänningen heter Ka-ching pocket dress chalk.

För över en månad sedan handlade jag min julutstyrsel: en Odd Molly Lovely Knit Cardigan i färgen red. Men den känns kanske en aning vardags och jag har redan använt den en del. I går var jag hos en väninna som visade en jättefin Odd Molly WigWam klänning som hon beställt på nätet. Jag blev så inspirerad att, jag väl hemkommen, satte mig vid datorn för att se över Odd Mollys utbud av klänningar. Ganska så direkt fick jag en favorit, nämligen klänningen ovan. I dag hade jag turen att hitta den i en butik på stan, så nu skall även jag ha klänning på jul!!! 

Kram "syster yster" som skriver i bloggen under onsdagar och lördagar fram till nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar