torsdag 30 december 2010

Den stora dagen och den lilla svarta är inhandlad!

Hej!

Först vill jag börja ta vid där syster yster slutade. Jag har vant mig vid syster ysters alla fina och roliga inlägg. Den här bloggen kommer inte alls att vara detsamma utan henne. Jag tycker det har varit trevligt med en gästbloggare här i bloggen och hade gärna delat den fullt ut. Jag hoppas verkligen att syster yster tar sitt förnuft till fånga och kommer åter här under 2011!!!!

Till er alla läsare; Jag skriver naturligtvis för min egen del, till en början var det så. Då ville jag att min blogg skulle vara hemlig och anonym. Anonym håller jag mig fortfarande men jag vet att det finns en del läsare där ute i alla fall i vänskapskretsen. I bloggen skriver jag fortfarande det som faller mig in och jag redigerar inte och lägger ner en massa tid på mitt bloggande. Utan läsaren får ta bloggen som den är, även om det finns mycket som skulle kunna utvecklas (framförallt egna bilder...) Jag har ju ändå trots allt ett liv utanför min dator=)

 Men det jag vill komma till är att min blogg har i alla fall inte varit något utan er läsare, för visst är det skoj att följa statistiken och se att läsarantalet ökar. Så det jag vill säga är, tack kära läsare för att du trots allt är lite nyfiken på "En av två systrar". Det finns en och annan läsare som gör ett avtryck här i bloggen, en och annan som lämnar ett spår. Det tycker jag är jättetrevligt för ibland blir jag så nyfiken på vem där ute som läser här i bloggen. Så jag säger tack till er alla och uppmuntrar er att skriva en kommentar i bloggen här framöver.


Bild: Sisters

Idag är det dagen före den stora dagen och den lilla svarta är inhandlad! Bilden visar en cremefärgad men min är likadan men svart!!! Jag tittade på den i butik för en tid sedan, provade den men hängde tillbaka den. Velig som vanligt=) Häromdagen så såg jag ett program med "Mat-Tina" i förd i exakt en sådan klänning. Och den var skitsnygg. Så då ångrade jag mig djupt att jag inte köpte den och kände jag bara "MÅSTE HA"! Idag hämtade sambon hem den där klänningen. Jag har inte provat den igen men förhoppningsvis så passar jag minst lika bra i den som Mat-Tina gjorde i rutan=)

Nu vill jag önska er alla ett riktigt gott slut på 2010 och ett fint och bra 2011.

Kram Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar