fredag 24 december 2010

En riktigt God Jul önskar jag er alla


bild lånad från http://www.lexingtonshop.com/
 Jag har tidigare sagt att för mig hör Lexington och julen ihop. Så trots att vi redan hade handlat färdigt våra julklappar så fick det bli ytterligare två paket. När jag sprang på stan veckan före jul hittade jag nämligen dessa två söta Lexington nallar som skymtar i bild. En i röd klädsel och en i blå.

Denna härliga julaftonsmorgon var det då två små förväntasfulla killar som hittade varsit paket under julgranen... Min tanke är att jag varje jul skall få låna nallarna och ha som "julbock" under granen. Åtminstone i väntan på de skulpturer från Fyrklövern, som jag tidigare bloggat om... Och det positiva med nallarna från Lexington är att de verkligen tål att lekas med, i motsats till porslinsfigurerna från Fyrklövern! 


Kram "syster yster"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar