fredag 24 december 2010

En riktigt dyrbar jul önskar jag er alla


Godmorgon och God Jul alla vänner!

I år blev det ingen julgran för oss men jul är det i alla fall=)

Vad hänger du i din gran? Dyraste granen sägs i alla fall finnas i ett hotell i Dubai. Eller kanske inte dyraste granen utan snarare dyraste pyntet. 77 miljoner kronor i pynt; pärlor, diamanger, guld och rubiner. Det värdefullaste i granen är ett par diamanter för 3,5 miljoner dirham , vilket motsvarar mer än sju miljoner kronor!!!
JÖSSES!

Nu är alla förberedelser klara och efter allt slit (även om det är mysigt och en del som hör julen till)så är vi nu värda en dag att koppla av och bara vara.

En riktigt dyrbar jul önskar jag er alla.
 Och när jag skriver dyrbar så menar jag en riktigt gó jul där du tar hand om dina nära och kära. Och jag hoppas att också du blir ordentligt ompysslad med varma kramar och fina ord. Det hoppas jag du alltid blir men att du uppmäksammas lite extra just den här dagen. En glad och mysig jul med nära och kära,
 det är en dyrbar jul det!

Kram Syster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar