lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År... 2011 ska bli inredningens år

2011!!!

Gott
Nytt
 År

önskar jag dig!

Nyårsaftonen förflöt bra med god mat och trevligt sällskap. Nu är det nytt år, vilket för många innefattar en nystart i mångt och mycket. För egen del känner jag som att det är nu det börjar. Vi har bott här i knappt en månad men inte riktigt hunnit ta tag i det som vi har påbörjat och tänkt oss göra klart. Det har ju varit kalas och jul och firande mest hela tiden. Men nu känner jag inspiration och ett stort sug att börja ta tag i projekt och rust här hemma. 2011 ska bli inredningens år för oss. Det känns kul och spännande och kommer att börja med en massa härlig färg, tapeter, möbler och iredning! 



Sockerlådan beställdes på Tradera och väntar på att få hjul på sig=)

Här om dagen var jag och AK och kollade tapeter. Det blev en massa randiga tapeter. För randigt skulle det vara. Tills jag kom hem. Randigt? Ska det verkligen vara randigt??? Då började jag fundera om det kanske skulle vara helt vitmålat istället. Velig!!! Ja, ni som känner mig vet att jag är velig!!! Igår så fick jag ytterligare en idé när vi var hemma hos värdparet. En vit tapet med små små svarta prickar. Jättefin. Kanske att jag och AK bläddrade förbi den i katalogen häromdagen och sa att den var fin... I första veckan på 2011 ska jag ta tag i det här med tapeter nu. Det är ju som sagt bara att bestämma sig. Men tipsa gärna om fina tapeter i vitt, creme, beige och grått till vår hall. Så att jag får ändå mer beslutsångest eller hittar tapeten så det bara säger klick;)

Kram Syster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar