måndag 24 januari 2011

Sängen i en liten nisch

Godmorgon, lite inredning innan vi drar iväg...

Alltså vi har massor massor med projekt igång och de fortskrider i sakta gemak men det går framåt. Men kan inte låta bli att tänka framåt och drömma om andra rum även om det ligger långt fram i tiden. Allt ska inte göras på en gång!!!

Men en tanke vi har haft är att slå ut en klädgarderob i anslutning till sovrummet för att göra det större, lite av en walkin closet. Men många avråder och säger att de byggt bort förvaringsutrymmen i sina hem. Så nu har jag hittat ett alternativ, dvs både kunna ha garderober och sängen på den sida av väggen som jag vill.

Så istället för en sån här; (Gammal bild från IKEA)



Så tänker jag mig nu något sådant här; (Gammal bild från IKEA)



En av mina systrar har sängen i en liten nisch och det ser jättetrevligt ut. Och på så vis, som på bilden, så blir också garderober och förvaring kvar. Trevligt=)

Kram Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar