måndag 24 januari 2011

Bloggens to be or not to be

Sälen here we come...

... så nu gör jag uppehåll i bloggandet. Mitt bloggande har brottats med att vara eller inte vara. Ibland tryter inspirationen och ibland vill jag priorietera annat - även om jag inte lägger ner så mycket tid på mina inlägg. Men när datorn väl öppnas så blir jag ofta fast... Känns det igen?!

För det mesta är det dock väldigt kul att skriva och jag gör det mest för min egen skull men ibland undrar jag om bloggen egentligen är intressant för andra. Från början var det ju tänkt som en inrednings och babyblogg men sen har det hamnat så mycket annat här i bloggen. Gör väl kanske inget kan tyckas men så var det tänkt. Jag gillar själv nischade bloggar. Statistiken är väl oviktig men har under bloggandets gång kittlat lite och sporrat. När syster yster medverkade här i bloggen så stack läsarantalet upp ordentligt och sjönk när jag, syster, tog vid... hm.... så det jag vill ha sagt är att de få läsare jag har hittar många andra trevliga och superduper bra bloggar om de vill läsa om inredning. Jag vet läsaren kan själv välja, men kärnfrågan är om det är det här -bloggandet - jag vill just nu.

Jag har inte bestämt mig om bloggens to be or not to be... men i alla fall så blir det nu en semester för mig.

Kram till er alla så får vi se när vi ses igen.

Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar