tisdag 18 januari 2011

Mode sommaren 2011 färgglatt och färgsprakande

Mode sommaren 2011 färglatt och färgsprakande?

Jag har inte hunnit gå så mycket på stan och kollat in vårnyheterna men om jag får tro modeskvallret så är det knalliga färger som gäller i sommar. Jag klär mig oftast inte i så mycket färg även om jag gillar starka färger (till solbrunt sommarskinn!!!). Jag gillar koftor i fina starka färger så jag hoppas slå till på ett par på stan härnäst!


Bild: Damernas värld

 Sen verkar det som om ränderna består. TACK TACK och TACK för jag är en zebra hel och hållen. Jag tror jag är född med ränder på. För så gott som allt i min garderob är randigt. Och är jag ute på stan och handlar så vad kommer jag då hem med? Jo en randig långärmad bomullstop. Jag är förfärlig. Men alltså fortfarande helt rätt. "T.G.I.randigt".


Bild: Damernas värld


Kram Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar