fredag 14 januari 2011

Kolla in The Brands vårkollektion med barnkläder!

Hej på er! Hoppas ni har en härlig fredagskväll.

 Idag blev det skön förmiddagspromenad med tjejer, ungar o hund. (Medan mannen i huset målade hallen en omgång till - Den som jag målade, målade och målade igår + barnrummet) Härligt. Sen blev det bad för både stora och små på äventyrsbad. Tänk vad kul det är att åka vattenrutshkanor! En delikat måltid bestående av hamburgertallrik fick avsluta dagsutflykten.

Adventsljusstakar städades bort igår på tjugondagknut. Några eftersläntare städades bort idag också. Så nu är vi i behov av nya lampor. Tänker mig två stycken till vardagsrummet;  vita höga, hyfsat smala lampfötter med Watt&Vekes plisserade bruna sammetsskärmar till. Vi får se hur det blir när jag går på stan nästa gång. Tänker mig att brunt och sammet kanske är lite mera höst och att vitt genomskinligt plisserat är mera vår men vill nog ändå ha något som bryter av lite och som går i ton med soffan som anländer om ett par veckor=)

Ett paket med HM kläder anlände idag. Linnena var jättefina (behålla), randiga tröjan sådär (tillbaks), bikinisarna (fel storlek), skjortan (väntar på leverans). Behöver fortsätta shoppa (nätet) och skicka lite fram och tillbaka så kanske några nya fina vår och sommar plagg kan fylla min gapande tomma garderob.

Kanske lillen ska få några nya plagg också. Kolla in The Brands vårkollektion med barnkläder!!!


Bild: http://www.thebrand.se/



Önskar er alla en bra helg!


Kram Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar