tisdag 4 januari 2011

Vita kuddar Amor vincit omnia & Amor

Hejsvejs, hoppas ni har en bra dag allesammans!

Här har lillen varit sjuk och haft hög feber i två dagar men i dag verkar han mycket piggare och är feberfri. Än så länge har det blivit en innedag men snart ska vi åka ut jag och lillen så att "pappa" får fixa lite här hemma i hallen eller om det blir barnrummet. Vi har ju så många projekt i gång här hemma samtidigt...

Jag har roat mig med att fotografera här hemma i vardagsrummet;


Utsikt mot skogen från vardagsrummet

Tänk om jag slängt bort denna fina orkidé som min sambo hejdade mig från att göra ...




Lillens nallar vilar skönt i den schäslong som jag haft i åratal. Pläden från Grand Design köpte jag häromdagen. Två vita kuddar Amor vincit omnia & Amor blev jag en glad ägare till för några år sedan då jag fick det vinnande budet på Tradera!! Jättevackra broderier!



Mjuk och gosig!!!


 
Det var några bilder från utvalt i vårt vardagsrum. Det rum som vi än så länge bara målat tak i. Men snart så...  Nu är det dags för en promenad.

Ha det bra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar