onsdag 11 augusti 2010

Vit beanbag står på min önskelista!

Foto från Kaboodle

Jo visst har jag inrett vårt hus redan, flera gånger om i fantasin. Det är några månader kvar tills vi får tillgång till vårt hus, vilket känns som lååång tid. Inte för att jag vill att det ska vara december nu men längtar efter att få inreda och fixa och göra fint. Ska bli trevligt för vår lilla familj att flytta in i det nya!! Under tiden läser jag inredningsmagasin, kollar lite inredningsbloggar och har redan börjat fundera över tapetval ... Det bästa av allt när man fantiserar är att man kan hoppa och fara fritt från rum till rum, det behöver liksom aldrig bli riktigt färdigt. När det kommer till verkligheten så tror jag vi ska fokusera på ett projekt i taget, även om jag skulle vilja göra allt klart med detsamma.

Så här, precis en sån här härlig beanbag skulle jag vilja ha på husets övervåning. Förstå att ligga där och mysa framför tv:n med rödvinsglaset till hands inom lagom räckhåll. Önskar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar