tisdag 3 augusti 2010

Stjärnsyster

Vi är väldigt lika jag & min syster. Till det yttre iaf. Sen är det en del som skiljer under ytan. T.ex. det här med att vi är olikt effektiva med olika intensitet. Jag tycker om att ta det lite lugnt medan hon är raka motsatsen. Så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. & ändå blir resultatet alltid det bästa. Sen har hon många talanger också så som att baka de mest fantastiska kakor och tårtor. För att inte tala om hennes genuina´och ideliga!! intresse för inredning. Då har hon också möjligheten att bo i en fantastisk herrgård med anor från 1600-talet, så vad passar inte bättre där än vit lantlig inredning. Mums!

Vill också ha ett hus att inreda, men snart snart är det även min tur. Drömmer och bygger i min fantasi så länge.

Kanske kommer jag bjuda in min kära syster i denna blogg, att dela med sig av sitt fina hem och sina fina bakverk. Eller vem vet kanske hon, liksom mig, snart är en nybliven bloggerska.

Några rader från mig till syster yster , på bröllopsdagen för åratal sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar