tisdag 17 augusti 2010

Fina höstplagg från Molo

Nu är jag i färd med att beställa barnkläder. Tack och lov för shopping på nätet. Men vad svårt det blir när det finns så mycket att välja på. Lyxproblem, ja! Det känns bra. Lilla vännen växer så det knakar, han har hela tiden legat lite över medelkurvan i både längd och vikt. Vi har inte vägt honom på en månad nu men det märks i garderoben att han ökar på sin kurva=) Så nu ska han få nya kläder har jag tänkt.

Jag ska slå till på en fin jacka Molo Upton från Babyshop;
Men har beslutsångest, väljer just nu mellan två olika färger, grått eller mörkbrunt. Gillar brunt men kanske lättare med mörkgrått att kombinera till olika byxor?? När jag har bestämt mig för vilken färg jag ska beställa så ska jag slå till på ett par mysiga Molo Umba att matcha till jackan. Även de från Babyshop;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar