onsdag 10 november 2010

önskar mig de här härligt fina sockorna från Canada Snow

Åh vad mysigt det är med snö, trots snöskottning och halkiga vägar. Alla årstider har sin charm och vintern är bra härlig, i alla fall så här när den just har börjat. Julstämningen börjar infinna sig! I morse skottade jag för fullt och lilla vännen tittade förundrat på vad mamma höll på med. Jag ser fram emot att få åka på första pulkaturen med honom.

I början av nästa år har vi stuga i Sälen bokad. Vi är ett helt gäng som ska åka iväg och det ska bli kul. Roligt också att åka iväg med lillen. Och då kommer jag behöva något varmt på fötterna. Så jag önskar mig de här härligt fina sockorna från Canada Snow. De finns på Scorette och kostar 99 kr. Så om mina nära och kära läser det här så önskar jag mig dem av Tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar