tisdag 9 november 2010

Jo det är insidan som räknas

Okej, nu är dags för er läsare att kommentera. Du kan ju för all del vara anonym. Nu när vi snart får vårt hus och rusten börjar så kommer jag kanske att behöva lite smakråd så jag kan slänga ut en fråga här och där. Så snälla, du som läser, lämna ett litet spår efter dig här i min blogg vetja=)

Här kommer första frågan. En liten liten bagatell. Jag vet, men hur är det där med första intrycket.... Jo det är insidan som räknas men entrén är ju det första vi och våra besökare möter så jag tänkte att det med en billig peng - utan någon större ansträngning - går att fräscha upp lite. I väntan på ommålning. Så här är det; våra utelampor/vägglampor, är i svart smide och gult glas. Naturligtvis en smaksak, men jag undrar, skulle man kunna byta ut glaset till vitt(genomskinligt) och ha dem kvar som de är. Eller borde vi byta ut dem helt till annat. Förslag på passande lampor i så fall. Tyck gärna till här i bloggen=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar