torsdag 18 november 2010

de årliga Rocky Roadsen a´la Leila Lindholm

Innan jag är klar med ett projekt har tankarna redan skenat långt iväg till nästa och nästa. Nu är halltaket målat en gång och sambon på väg efter färg till trappen. Jag undrar om halvblank, undrar om det var 35 blank, kan vara ett bra alternativ. Så nästa steg parallellt med halltaket är ommålning av trappen. Men nu är jag redan inne på projektet därefter. Vi ska byta dörrar men jag tycker att dörrfoder och trösklar är så väldans slitna så jag tänkte att vi kanske ska byta ut dem också. Så där är jag nu och funderar...

Men nu blir det paus från HUSET ikväll. I vanliga fall skulle jag nog fundera på julinredning och mumsigt julgodis. Jag ska ta mig tid att baka lite någon dag nästa vecka. Så småningom - är lite för tidigt än- så ska jag baka de årliga Rocky Roadsen a´la Leila Lindholm;

http://www.recept.nu/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar