torsdag 25 november 2010

En försmak av julen

Idag har jag bakat det recept av saffranskladdkaka som jag skrev om i bloggen här för ett tag sen. Den kan jag verkligen rekommendera. En försmak av julen! Jag gjorde den idag på prov=) för på lördag ska jag baka den igen till våra gäster. Då får det nog bli en klick vispad grädde till också.





Och sista bilden får ni föreställa er själva; en tom assiette.


---------------------------------------------


På förmiddagen svischade jag in till stan. Det blev inga tapetkataloger. Jag köpte färg istället som vi får rolla med så länge. Tack snälla syster yster och snälla A (om ni möjligtvis läser min blogg), för er vänlighet med barnvakt på förmiddagen. Ni vet att ni säger till när ni behöver min hjälp!!!

Sen har vi även idag, jag och min kära sambo, målat i skift. Nu är panelen, förlåt jag menar v-sponten, färdigmålad och trappen under målning. Jag tog några mobilbilder idag som kanske kommer här i bloggen någon gång.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar