fredag 29 april 2011

Vita utemöbler, hur svårt kan det vara. Del 2

Hej bästa du!

Vita utemöbler, hur svårt kan det vara. Del 2:

Men vad fasen ska det vara så svårt att hitta vita utemöbler där man iaf kan sitta 6 personer?? Då hade jag kollat nätet och sen ringt två gånger för att försäkra mig om att de två möbelgrupper vi väljer mellan finns hemma. Väl på plats så tar gubben fram en stol och säger att bordet ligger i en kartong. Ja då blev det ju jättelätt för mig att jämföra de två borden in real... men gubben går och letar fram kartongen men nej då det visade sig att det var ett annat bord där i. Gubben hade inte det där bordet hemma, så jag och lillen åkte förgäves idag... Men nästa vecka ska det visst komma in i butik... om man får tro gubben.

Nä nu hittade jag precis ett bord från Jysk, dessutom mycket prisvärt!!! Tänkte att vi som är vana målare här hemma kan kasta på lite vit färg. Kanske det kan bli bra... det är det där med att det är hål för parasollet... kanske verkar konstigt när det är en innegrupp?! Vad tycker du??

Ja så petig som jag är hittar vi väl aldrig något bord.


Men en trevlig helg önskar jag dig!

KRaM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar