söndag 17 april 2011

Sommarfeeling

Härliga vårdag med sommarfeeling!



Nä, nån mästerfotograf är jag inte. Jag skulle behöva* både en fotokurs och en systemkamera. Men jag gillar att fota lite i vardagen. Idag har det varit en riktigt härlig dag. Långpromenad i bara t-shirt, ja eller inte bara förstås... Sen lite rensning i rabatterna så gott det gick med lilla S. Besök och glass i solen. Jag kan verkligen slå ett slag för nya Daimstrut päron. Smaskens som lilla S och morfar skulle säga.
Sen blev det födelsedagskalas hos kusinen och där blev det grillade hamburgare och chokladbollskaka/tårta. Smaskens igen.

* Behöva och behöva. Det behöver jag inte alls. Det är mycket som jag inte behöver men som jag gärna skulle vilja ha. Drabbas lätt av materialism och vill ha. Men jag tar tillbaka. Jag behöver inte en systemkamera. Ni får stå ut med suddiga och dassiga bilder - för jag är faktiskt inte alls i behov av en kamera.


PS, men vi är snart i behov av trädgårdsmöbler, en gräsklippare och så vill jag ha en cykel m. barnsadel + tusen saker till=) DS

KRaM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar