lördag 16 april 2011

Den vita hallen har fått några stänk av rött


Hej!

Hoppas ni har en härlig lördag. Här bjöd denna lördags förmiddag på lite shopping i stan, eller skulle göra. Jag och lillen skulle ta en tur så på morgonen tankade jag kortet, trodde jag. När jag kom till stan så visade det sig att kortet innehöll 50 kr!!! Vet inte vad som hände med transaktionen...Tur att jag hade ett par gamla skor att lämna tillbaks!!! Ha, det är inte alltid nackdelar med att vara velig och handla och byta. Det känns lite som att tjäna pengar, eller att investera till sig själv till ett annat tillfälle. Som idag då. Räddad!

Det blev en början till vårgarderoben som är väldigt TOOOM! En röd tröja från Boomerang och en randig från Lindex. Lyckades handla lite grundfärg till altanen också!!

Den vita hallen har fått några stänk av rött. För stunden;
Nya, vita!, Converse har jag just packat upp -redo för våren. Och så pryder mina allra första skor väggen i hallen. De fick jag minsann slita på!! Bownling-varianten som inte ser särskilt bekväma ut. Men gulliga, tänk att jag knatat runt i de där en gång i tiden. På hatthytllan är det tomt, jag är dålig på accessoarer. Men där väntar i alla fall sommarhatten, inköpt på HM, på lilla S.






Mot den sena lunchen...

KRaM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar