måndag 4 april 2011

En dag på landet

Hej, idag blev det en dag på landet. Jag o lille S åkte på tur till kusinerna på landet. Han hade lite feber igår och även i morse men vi tyckte att han verkade bättre och tänkte att lite friskt luft skulle göra susen. Det blev bara ett kort men trevligt besök innan vi for hem igen. Dessvärre hade han 40,5 i temp här på eftermiddagen men verkade piggna på sig framåt kvällen igen. Hoppas att han sover bra i natt och mår bättre imorgon!!! Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag bums i säng för imorgon börjar jag jobba - det ska bli ovant men spännande! Känner att magen börjar knorra men hoppas det bara är tillfälligt!!!! Bjuder på dagens härliga vårbilder;



För mig vårens första blåsippa


Vi kan inte säga att vi bor i stan men att komma ut till kusinerna är verkligen landet. Härligt och fint, jo visst men väldigt lerigt!!! Största kusinen körde i vattenpölarna så att leran sprutade!!!



Här fanns det också en spännande traktor att titta på!


På landet kan man hitta lite av varje spännande föremål. Nu är sommaren räddad - i alla fall gräsmattan - ... kan säkert få den för en billig peng=)

Godnatt!


KRaM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar