söndag 8 maj 2011

Te, kalas, brottningsrond, löpning, golf, måleri och vit trädgård...

Hejsvejs!

Hoppas din helg har varit bra. Det har min;
  • Afternoon tea hos kära väninnan! Smaskens!
  • Födelsedagskalas hos brorsdottern. Smaskens!
  • Testat golfsvingen och slagit lite bollar. Härligt!
  • Målat köksväggar och lister. Härligt!
  • Gått en brottningsrond med buskarna i trädgården. Härligt!
  • Löparrundor inför vårruset. Härligt. Njae utan klocka!
  • Förkylning(ev lite allergi?)inför vårruset.Inte härligt!
Jag läste precis en blogg och såg en bok som låter mycket trevlig;
Drömmen om en vit trädgård;
Bild: Adlibris
Bild: Adlibris

KRaM

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill oxå ha ett helvitt bord men jag tror de är omöjligt att få tag på(till ett rimligt pris). Hittade iallafall kwa gruppen som du ville ha på bygghemma.se=O).
    Men du har säkert sett den där=O)!

    Hoppas du hittar nått!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen, vet du nu har vi beställt o också fått hem gruppen Cecilia i märket Hillerstorp. Och är så nöjda. Den kan jag verkligen rekommendera!! Lycka till Anna-Karin i möbeljakten!!

    SvaraRadera