tisdag 7 september 2010

Ytlig prylblogg

Ett tillägg till bland annat mitt senaste inlägg. Jo min blogg tenderar ibland att bli en ytlig prylblogg. men det är lite så jag vill ha den!!!!! för jag gillar att shoppa inredning och kläder, men ibland med en mammalön så räcker det inte till allt som jag vill ha. gjorde det i och för sig inte med min lärarlön heller... =) men hur som helst så kan man ju i alla fall drömma... läsa bloggar och inredningstidningar och spara till det som man vill ha. Jag läser själv gärna bloggar med pryltips så som barnkläder & inredning och gillar bilder i bloggar. Så när jag nu skriver min egen blogg så försöker jag skriva den så som jag gillar att läsa andras. Även om mina datorkunskaper ibland sätter stopp för roliga layouter.

Jag är inte så flitig med kameran själv annars tycker jag om bloggare som lägger ut egna bilder. Sen om inredning så känner jag för stunden att jag inte har så mycket att fota här hemma. Vi bor ju fortfarande kvar i vår tvårums hyresrätt som vi inte lägger så mycket energi på utan vi spar på krutet med inredning och fotograferande tills vi får flytta in i huset.

Så, ja, det här är lite av en prylblogg även om det ibland är trevligt att skriva lite om min vardag också. Jag började skriva för egen del men mer och mer blir jag nyfiken på mina läsare, på vilka det är som läser min blogg, kanske har de också en egen blogg...så kommentarer är hjärtligt välkomna. Och ja jag vill än så länge gärna vara anonym i min blogg även om jag någon gång kanske gör en liten närmare presentation. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar