onsdag 8 september 2010

Inte en Odd Molly blogg

Nä det är inte en Odd Molly blogg, såna finns det massor av och sån koll har jag långt ifrån där. För flera år sedan upptäckte jag svenska Odd Molly och blev jätteförtjust i deras plagg och köpte en del. Jag köpte mycket märkeskläder över huvudtaget. De senaste åren har jag prioriterat lite annorlunda när jag märkt att mina plagg oftast bara blir hängades i garderoben och att jag känner att jag inte har något att ha på mig trots dyra plagg på galgarna. Dvs jag tröttnar fort... Jo visst har jag de senaste åren köpt märkesplagg men inte alls i samma utsträckning som tidigare. Så nu köper jag mest billigt! och har fortfarande inget att ha på mig=)

När jag var på semester i somras och kikade runt i de små butikerna längs Smögenbryggan så hittade jag en jättemysig Odd Molly tröja, en marinblå velour hood "dark indigo". Men jag köpte den aldrig. Men nu så hittade jag den att beställa, såg den först i Amys butik fitts&company och sen hos Ajabaja. Jag har en beige Odd Molly hood i exakt samma modell å den har jag slitit väl så har varit värd varenda krona. Mmm jag skulle vilja ha den här hoodien=)men den får vänta. Har ju min jacka först som jag väntar på ska dyka upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar