torsdag 2 september 2010

Sandbergs tapet vid namn Rut

Idag har det blivit en härlig långpromenad med trevliga tjejer, bebisar o en hund=) Nu sover Lilla Vännen, o hans pappa golfar, så jag dyker ner i datorn en sväng och fördjupar mig i inredning.

När jag var på IKEA senast så såg jag en fin rutig tapet i ett rum där, tror det kan ha varit en Sandbergs tapet vid namn "Rut". Det går inte riktigt att se så här på bilden men grannen tror att det är just denna tapet som jag har sett enligt mina beskrivningar. Det roliga är att grannen har just denna tapet på sitt kontor. När jag var hemma hos dem och de just hade rustat så minns jag att jag sa att tapeten var så himla fin, men hade då för mig att det var en Ralph Lauren. Ska kolla IKEA nästa gång jag är där. De borde ju ha skrivit ut namn på tapeten. Tänkte att den kunde vara fin i köket, är inte så stora väggar där som ska tapetseras så borde inte bli för mycket, jag som gillar vitt och vitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar