lördag 9 oktober 2010

ego-inlägg & visa upp min nya lilla garderob


Mitt i julbloggandet ska jag göra ett ego-inlägg & visa upp min nya lilla garderob. Förra hösten och vintern var jag ju gravid och hade en viktuppgång på ca 20 kg, därmed köpte jag inte så mycket nytt med tanke på att jag inte skulle vara gravid för evigt. Tack och lov! De där kilona gick jag ner med rasande tempo och jag har väl handlat några plagg sen dess men inte alls särskilt mycket. Här i höstas hade jag en stor garderobsrensning så det blev inte mycket kvar efter Tradera och klädinsamling.

Tidigare handlade jag rätt så mycket medan jag nu funderar lite mer, handlar betydligt färre plagg men förhoppningsvis gör jag bättre köp. Annars har jag en förmåga att tröttna fort på kläder. Men de här senaste köpen känns riktigt bra så får vi se hur länge det håller i sig.

Posted by PicasaJackan Shyla Jacket kommer från Peak Performance i Stockholm (bild lånad från shop.peakperformance.com), Odd Molly toppen kommer från Nellys, Tommy Hilfiger jeans har jag köpt på Sisters (bild lånad från Nellys), stövlar Ten Poinst från lokal skobutik, och Peak Performance blusen kommer från deras butik i Örebro (bild lånad från Zoovillage).

Nu behöver jag bara en mössa (förra säsongens verkar spårlöst borta) och vantar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar