söndag 8 juli 2012

Styrketräning lika naturligt som att äta frukost


Hej! Idag tog vi paus i målandet och tränade lite. Minns den tiden då gym och styrketräning var lika naturligt för mig som att äta frukost, så är det inte direkt idag. Men jag kan berätta att jag var otroligt laddad för dagens träning och när jag klev in på gymmet så blev jag riktigt GLAD!

Först ut blev en pw sen några set med biceps, axlar och rygg. Jag kör ju inte så tungt nu och väljer mina övningar nu när magen börjar bli stooor... Tips till dagens träning fick jag från Lofsan, kolla in videklipp med bra övningar.

Efter lite förmiddagslek och ett eftermiddagskalas så gick nattningen här hemma som en dans=)Så nu finns tid och ork för en hyrfilm tillsammans med en kopp te & kvällsmörgås.


sEs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar