tisdag 17 juli 2012

Golf, Gym, Grillning o Gravid


Idag har jag varit på G=)=)

Golfpremiär blev det idag! Den dröjde ända tills idag, mitten på juli, men oj så kul det var att spela!!! Och det gick finfint att spela med den stora magen (vecka 23 imorgon). Tror att magen gör att jag tar det lugnare i svingen, vilket idag medförde hyfsade slag, även om det inte blev några direkta poäng. 
Kul i alla fall! 

Sen blev det ett kort pass på gymmet med några set axlar och biceps. Jag har tränat några gånger nu efter ett lååångt uppehåll på gymmet och känns jätteroligt att vara igång igen. Även om jag inte alls kör ofta eller särskilt tungt och noga anpassar övningarna efter magen. Jag läser ju några bloggar om dagen... och i träningshänsende så inspireras jag av Lofsan och Jessica. Trevliga bloggar!

Allt detta toppades med grillning av hamburgare

Nu ska vi se om vi kan hitta någon bra film.

sEs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar