söndag 24 juli 2011

Det är härligt att vara mamma

Usch o blä för idag. Vaknade men 4-5 timmars störd sömn i bagaget. När vi äntligen kom ut på promenad och lekpark lillen och jag så kom regnet, men när det tyngsta regnet kom så var vi i säket förvar inomhus... igen. Suck. Sen blev det en skrik-och- ledsen -dag som frestade på mitt stackars tålamod. När eftermiddagen kom så kändes det som humöret vänt och det kändes riktigt bra tills nästa skrik och argattack kom. Usch och fy jag trodde lille S skulle kikna av skrik och ilska och allvarligt talat så tänkte jag att snart ringer grannarna på dörren. Men tänka sig att efter ett bad och lite välling så somnade lille S glad och nöjd i sin lilla säng. Nu ska jag, den trötta mamman, krypa ner i sängen och hoppas att lille S vaknar pigg välmående och glad i morgon. 

KRaM & Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar