tisdag 29 mars 2011

Pyssliga tjejen & videkissar

God middag!

 Hoppas du mår bra. Med mig och oss här hemma är det bara bra. Idag är det precis på dagen en vecka tills jag börjar jobba lite smått. Två dagar i veckan börjar jag med. Det känns alldeles lagom! Att smygas in i jobbet och samtidigt behålla mammalunken ett tag till.



Nu sover lillen middag. Lunchen är klar och jag roar mig med att blogga lite. Vart tog våren vägen??? Nu känns det som vinter igen. Grått och kallt och lite snöigt. Jag är inte direkt den pyssliga tjejen men jag försöker så gott jag kan. När det gäller knep och knåp köper jag gärna färdigt om det finns eftersom jag inte har tålamod att sitta med något pilleripill. Jag brukar också trösta mig, eller mitt dåliga samvete för att jag köper med att; tid är också dyrbar!!




Men nu har jag alltså gjort en egen krans. Eller;
virat några videkissar runt den där kransen. Men jag har i alla fall försökt och dessutom planterat lite påskliljor och pyntat med videkissar. Lite pysslig har jag allt blivit sen jag blev mammaledig.


KRaM
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar